23. Noin kolmen viikon tilannekatsaus

Tänään vedän yhteen rytmiprojektiani ja elämäntapamuutostani kolmen viikon kohdalla. Olen enemmän kuin tyytyväinen tähän prosessiin ja myös yllättynyt siitä, miten helposti tämä on mennyt.

Kolme asiaa, joihin olen onnistunut sitoutumaan helposti ja poikkeuksitta, ovat olleet säännöllinen unirytmi, säännöllinen ateriarytmi ja töiden tekeminen vain työajalla. Olen myös tehnyt joka päivä aamujumpan ja kävellyt paljon, lähes kaikkina päivinä yli 10 000 askelta, usein reilusti ylikin.

Kuukauden neljästä kirjastani sen sijaan olen lukenut vasta yhden, sen saksalaisen romaanin. Olen kuitenkin ajatellut, että rytmitys ja liikkuminen ovat nyt ainoat prioriteettini ja kaikki muu on plussaa. Ei tämä niin justiinsa ole joka asiassa.

Aluksi katsoin paljon kalenterista, mitä teen mihinkin aikaan, nyt aikataulut ovat jo selkäytimessä. Olen saanut sovittua kaikki tapaamiset ja palaverit omaan systeemiini sopiviksi, etenkin ruoka-ajat huomioiden.

Ostin jumppakortin, jonka voimassaolo alkaa ylihuomenna, joten silloin suuntaan pitkästä aikaa pumppiin. Voimaharjoittelu on tärkeää, vaikka keijukaispainoilla meinaankin aloittaa ja tiedän, että paikat tulee niilläkin alkuun kivasti kipeiksi.

Tämän vuoden ensimmäisenä yönä nukuin 4,5 tuntia, viime yönä viihdyin unten mailla 8:03 tuntia. Syvän unen määrä on (yli) tuplautunut tänä aikana. Painoa on pudonnut 2,4 kiloa tässä sivussa.

Hyvä olo ja aina paranee, on tämä hienoa. Suosittelen!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *